Workshops – Papirklip med Ane Cecilie Mogensen

Lær om kunsten at klippe motiver i papir og prøv selv kræfter med opgaven. Ane Cecilie Mogensen guider dig gennem processen.

Foto: Første Workshop med Ane på Gudhjem Museum den 1. juli 2023

Tegning med Saks

De fleste har nok forsøgt sig med at klippe et gækkebrev, så helt ukendt er teknikken ikke, men for at gøre det til en kunstart kræves noget mere. Her får du vejledning og hjælp til at skabe dit eget, helt unikke værk.

Undervisningen bliver individuelt tilrettelagt, så alle kan være med. Alt efter deltagernes lyst, evner og ambitioner.

Workshoppen er både for børn og voksne.

Vi anbefaler, at du først besøger udstillingen “Tegning med Saks” som inspiration. Adgang til museets udstillinger er inkluderet i prisen.

Tilmelding

Der er begrænset antal pladser, så vi anbefaler at du booker plads i forvejen, men hvis der er ledige pladser, kan du også bare møde op og betale ved indgangen.

Book her: Place2book

Sted: Gudhjem Museum, Stationsvej 1, Gudhjem

Tid: Lørdag, 1. juli 2023, kl. 14 – 16 og lørdag, 15. juli 2023, kl. 14 – 16

Pris: 50,- kr. inklusive materialer og adgang til museets udstillinger.

Læs mere om udstillingen “Tegning med Saks” og om Ane Cecilie Mogensen her

Workshops er sponsoreret af:

Dagli’Brugsen Gudhjem

Gudhjem is