AFLYST: Jule-åbent-hus på Gudhjem Museum 20. og 21. december 2021

DETTE ARRANGEMENT ER AFLYST!

På grund af nye corona-restriktioner må vi desværre aflyse disse åbningsdage.

Gudhjem Museum holder åbent hus fra kl. 13.00 – 18.00, hvor du kan komme gratis ind og se vores lokalhistoriske udstillinger i stationsbygningen.

Se eller gense udstillingen om husene i Brøddegade og udstillingen, der fortæller historien om sejladsen fra Bornholm til Christiansø. Og kig nærmere på jernbaneudstillingen i det gamle pakkerum. Sæt dig tilrette i det rum, hvor vi har den store Oluf Høst skitsesamling, som bliver præsenteret som video på skærm.

Du kan også se alle de værker, som museet har modtaget som gaver de sidste 12 måneder. Dem kan du studere i glasgangen.

Og sidst, men ikke mindst, så giver vi disse to dage 20% rabat på alle vores bøger. Så her kan du måske finde de sidste julegaver.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til disse ekstraordinære åbningsdage!

Bøger i lange baner

• Date 26. november 2021