Åbent hus – 16. januar 2020

Gudhjem By- og Museumsforening inviterer alle interesserede indenfor til Åbent hus på Gudhjem Museum torsdag den 16. januar 2020 kl. 19.00

• Du får en introduktion til museet med en rundvisning i hele huset (også de steder, som normalt ikke er åbne for gæster) – Vi fortæller om historien og om omdannelsen til museum.
  • Vi præsenterer planerne for rekonstruktion af haveanlægget ved drejeskiven foran museet.
  • Du får en introduktion til de mange forskellige aktiviteter, som foreningen står for – og kan hilse på repræsentanter for arbejdsgrupperne, der opererer inden for emner som boligpolitik, trafik og parkering, udstillingsvirksomhed på museet, arbejde med kulturhistorisk arkiv osv.

Tag din nabo ved hånden og kom til et par hyggelige timer. Tilmelding er ikke nødvendig.

Foreningen byder på en lille forfriskning i forbindelse med arrangementet.

• Date 13. januar 2020