Gudhjem Museum holder lukket foreløbig

Usikkerhed om, hvornår det bliver muligt at besøge museet.

Gudhjem Museum er ramt på samme måde som alle vore andre kulturinstitutioner, og det er helt uvist, hvornår Gudhjem Museum kan åbne for publikum. Foreløbig er udstillingerne “Textilmesse” og “Bornholms Kunstrunde” helt aflyst, mens udstillingerne “[dogumεnˈtɑˀ]” og “Nordiske Reflektioner”, som skulle have været vores åbningsudstillinger er udsat til juni-juli måned, hvor det måske/måske ikke bliver muligt at vise dem.

Alt afhænger af udviklingen i Corona-pandemien og myndighedernes anvisninger og anbefalinger.

Vi længes efter at komme igang, og glæder os til at kunne tage mod gæster, når det hele er faldet til ro.

Skulpturparken foran museet er dog åben for publikum, så benyt lejligheden til at lægge vejen forbi de smukke kunstværker i det fine vejr.