Medlemmer af Gudhjem By- og Museumsforening indkaldes hermed til ordinær generalforsamling
Torsdag, den 13. marts 2025, kl. 19.00 på Gudhjem Museum, Stationsvej 1, Gudhjem med følgende dagsorden:
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning
Kaffepause
- Plan for foreningens arbejde med Gudhjems fremtidige udvikling
- Regnskabsaflæggelse
- Fastsættelse af kontingent for det efterfølgende kalenderår
- Indkomne forslag. Forslag til vedtægtsændring*
- Vedtagelse af bestyrelsens størrelse (min. 7/max 9)
- Valg af bestyrelsesmedlemmer (4 vælges i ulige år. Øvrige vælges i lige år).
På valg er: Birgitte Eybye Nielsen, Käthe Bruun Jensen, May Bjørn Riis, Hanne Strøby - Valg af suppleanter (1. suppleant for to år og 2. suppleant for et år
På valg er: Mads Randbøll Wolff som 2. suppleant, pladsen som 1. suppleant er vakant. - Valg af revisor (vælges for 1 år)
- Eventuelt
- Uddeling af Gudhjemprisen og Forskønnelsesprisen
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest den 6. marts 2025.
* Bestyrelsens forslag til ændring af vedtægternes §7 og 8. Hent pdf.
OBS! For at deltage i generalforsamlingen skal kontingent 2025 til foreningen være betalt.
Enkeltpersoner: kr. 125,- Husstandskontingent: kr. 250,-
Bedes indbetalt senest 10. marts til foreningens konto: Nordea 0650 – 6595 624 620. Husk at notere dit navn og adresse ved indbetalingen. Oplys også din e-mail, hvis du gerne vil modtage vores nyhedsbrev.
Det vil dog også være muligt at betale kontingent ved indgangen til generalforsamlingen.