apr 07

Kom til den årlige generalforsamling

Dagsorden

Medlemmer af Gudhjem By- og Museumsforening indkaldes hermed til ordinær generalforsamling

Torsdag, den 13. marts 2025, kl. 19.00 på Gudhjem Museum, Stationsvej 1, Gudhjem med følgende dagsorden:

  • Valg af dirigent
  • Bestyrelsens beretning

Kaffepause

  • Plan for foreningens arbejde med Gudhjems fremtidige udvikling
  • Regnskabsaflæggelse
  • Fastsættelse af kontingent for det efterfølgende kalenderår
  • Indkomne forslag. Forslag til vedtægtsændring*
  • Vedtagelse af bestyrelsens størrelse (min. 7/max 9)
  • Valg af bestyrelsesmedlemmer (4 vælges i ulige år. Øvrige vælges i lige år).
    På valg er: Birgitte Eybye Nielsen, Käthe Bruun Jensen, May Bjørn Riis, Hanne Strøby
  • Valg af suppleanter (1. suppleant for to år og 2. suppleant for et år
    På valg er: Mads Randbøll Wolff som 2. suppleant, pladsen som 1. suppleant er vakant.
  • Valg af revisor (vælges for 1 år)
  • Eventuelt
  • Uddeling af Gudhjemprisen og Forskønnelsesprisen

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest den 6. marts 2025.

* Bestyrelsens forslag til ændring af vedtægternes §7 og 8. Hent pdf.

OBS! For at deltage i generalforsamlingen skal kontingent 2025 til foreningen være betalt.

Enkeltpersoner: kr. 125,- Husstandskontingent: kr. 250,-
Bedes indbetalt senest 10. marts til foreningens konto: Nordea 0650 – 6595 624 620. Husk at notere dit navn og adresse ved indbetalingen. Oplys også din e-mail, hvis du gerne vil modtage vores nyhedsbrev.

Det vil dog også være muligt at betale kontingent ved indgangen til generalforsamlingen.