8. – 16. maj 2021: Bornholms Kunstrunde – Fællesudstilling

Die Seite befindet sich im Aufbau.
Wir freuen uns auf Sie!

Bornholms Kunstrunde gennemføres i 2021 for 6. gang.

Kunstrunden er en årligt tilbagevendende begivenhed i Kristi Himmelfart ferien, hvor en lang række kunstnere og kunsthåndværkere åbner deres værksteder og atelier for publikum.

På Gudhjem Museum er der en fællesudstilling, hvor alle Kunstrundens deltagere er repræsenteret med et enkelt værk. Det er det bedste udgangspunkt, når du som publikum skal beslutte hvilke kunstnere, du vil stifte nærmere bekendtskab med og besøge på deres hjemadresser.

På udstillingen er der information om, hvor de øvrige værker af den enkelte kunstner/kunsthåndværker kan ses under kunstrunden.

Fællesudstillingen starter inden den egentlige kunstrunde, hvor kunstnerne holder åbent fra den 13. – 15. maj. Du kan besøge fællesudstillingen frem til og med søndag d. 16. maj.

Museet har ekstraordinært åbent alle dage kl. 11.00-16.00 fra den 8. – 16. maj.

Læs mere om Bornholms Kunstrunde her

• Date 27. März 2021